söndag, februari 19, 2006

eldorado cookies


nu är vi hemma från gbg. det är skönt att vara hemma, även fast vi bara varit borta en natt. jag längtar efter vår säng, det ska bli så sjukt skönt att lägga sig i den igen. vår säng är den bästa. nästan allt är väl i och för sig bättre än en tältsäng.

göteborg verkar schysst, även fast vi egentligen bara såg stan med ett par öl innanför västen. göteborskan var i och för sig lite jobbig, men jag försöker att komma över det. så, är det där vi hamnar till hösten? vem vet.

förresten så hatar jag människor på tåg som sitter och trummar. vad fan, tror dom att dom är själva på tåget? klockan var sent och alla låg och halvsov och så sitter miffot på andra sidan gången och trummar. och nynnar. vad är det med folk på tåg?! alla är ju helt vansinniga. men jag och anders åt eldorado cookies och var halvnöjda. över förväntan tyckte vi först, men nu mår jag lite illa.

äsch, nu är jag trött och vill se på något lättsmält program, men det är antingen partiledardebatt eller "vad kvinnor vill ha". jag kanske får gå och sova istället.. ahh.

ps. jag vill se bilden på vår byvän den manliga strippan, rävsi!

2 Comments:

Blogger a.larm said...

jag kanske flyttar till narvik istället, det är lugnt va? pusspuss!

20 februari, 2006 17:56  
Blogger erica said...

ja visst, narvik låter som ett roligt ställe. jag kanske stannar i bcn i så fall, i och för sig. det är lugnt va? miffopuss

20 februari, 2006 18:26  

Skicka en kommentar

<< Home