lördag, februari 25, 2006

godmorgon huvudvärk


det är så typiskt! igår hade jag inte ont alls, men idag, när jag verkligen verkligen ville träna, då har jag såklart ont. bra. skitbra. störigt. gårdagen var schysst. vi såg som sagt på hockeyn här med anders kompisar elias och jakob (tror jag han hette). efter hockeyn gick vi och köpte billig pizza som vi åt hos elias. sen gick jag och anders hem hit och såg på ännu mera hockey. det blev ingen spelning, men det gjorde inget. vi åt glass istället. det var gott. icas krossade choklad... mmm.

idag ska vi kanske åka hem till barsebäck. jag längtar efter emmie. annars vet jag inte vad vi ska hitta på. jag skulle vilja göra nåt roligt, hitta på nåt. men det är pissigt väder som vanligt. så jag vet inte vad det skulle kunna vara. jag vill gå på zoo. men det ska vi inte göra förrän om ett par veckor, i köpenhamn. åhh, tänk när man kan åka till bjärred och köpa mjukglass... det skulle jag vilja göra. hata vinterfan, varför blir det aldrig vår?

nej nu måste jag gå och ta en sån som är på bilden