tisdag, februari 28, 2006

hela köket fullt med disk



idag är det tisdag och tisdag betyder desperate housewives. det är bra. innan desperate är det dessutom gilmore girls. det är jag värd att titta på för jag har faktiskt läst ett helt kapitel kurslitt idag (boken är så tråkig). utöver pluggandet har jag och anders varit på nova och kollat på kläder och skor. han hittade ett par skor som han kanske ska köpa. skitsnygga svarta enkla tygskor. jag hittade lite allt möjligt som jag kanske ska köpa på torsdag. jag ska gå själv, för då får man ta hur mycket tid på sig som man vill. jag kanske till och med hittade en bikini, helt otroligt i så fall. en jättesöt vit med bruna prickar. men frågan är om jag vågar prova en bikini, det är ju inte förknippat med sådär väldigt mycket glädje. jaja.

imorgon är det spanska. det är drygt. vad som är ännu mer drygt är att jag har lab med psykologin från kl 08-12. det är rätt länge. och jääävligt tidigt. jag fungerar ju inte så tidigt. men imorgon kommer vi ha nya grupper i alla fall, så jag slipper engelsmannen och handbollstjejen.

snart är det helg igen. undra vad man kan hitta på. vi ska antagligen åka till malmö på lördag och kolla på karatetävlingar. jag skulle vilja göra något riktigt kul. det var längesen jag hade sådär riktigt roligt. men vad ska man göra? det är konstigt. nu när vi bor i lund finns det ju 1000 saker att välja på varje kväll, jämfört med sundsvall, men ändå lyckas man inte komma på något man vill göra.

äh nu ska jag sluta skriva massa tråkig skit och styra upp disken istället.