onsdag, februari 22, 2006

hockeykväll


fan! tjeckien leder med 2-0 mot slovakien. jag hejar ju på slovakien! men det är fortfarande en period kvar... heja heja heja!

anders är på tentafest, eller vad man ska kalla det. de skulle se på fotboll och dricka öl. fast sen skulle de i och för sig gå på smålands. det var längesen jag var ut på riktigt. eller nja, det var snarare längesen jag hade roligt när jag var ut. fattar inte varför. det är helt värdelöst. tacka vet jag calor- festen.

nu ska jag gå och packa med mig lite mat från mammas och pappas kylskåp. dom har resurser. medan jag gör det kan ni ju beundra den vackra bilden jag (av en slump) hittade.

2 Comments:

Blogger a.larm said...

vad är calor?

23 februari, 2006 01:23  
Blogger erica said...

det är ett företag.

23 februari, 2006 10:44  

Skicka en kommentar

<< Home