måndag, februari 20, 2006

pingvinresan

godmorgon, eller kanske goddag!
idag är det en slappardag, för jag har inte föreläsning förrän på torsdag. anders och elias sitter i köket och är flitiga. jag sitter bara här och hänger och längtar tills kvällen då vi ska se pingvinresan. den lär ju vara kung! pingviner är ju som sagt det häftigaste som finns.

nu är det extreme makeover på tvn, det är så fruktansvärt äckligt. nyss sa en kärring att hon ville göra om sig och se ut som en bimbo. hon var typ 50 år. ja, det är ju nåt att sträva efter. hon börjar såklart med att operera in silikon.

på fredag kommer studiebidraget, det blir grymt! varken jag eller anders har några pengar nu. han har 70 kr på banken, jag har typ 100. det är illa. det blir budgetmat hädanefter. vi får tömma frysen, fast problemet är att vi inte har så mycket där heller. vi har lite quornbitar, lite räkor och lite tonfisk. vi får fixa nåt på det. fast vi funderar på att bjuda hem oss till mamma och pappa, det vore gott. dessutom saknar jag emmie.

hej å hå, nu ska jag styra upp lite här, innan träningen...