måndag, februari 27, 2006

you in honey


idag är det soligt, det gör mig glad. det gjorde mig mindre glad att vi höll på med statistik på föreläsningen... matte uhh. det var väl ganska enkelt, men det är bara så tråkigt med tal. och jag minns ju inte allt det där med roten ur och skit. tur att det finns miniräknare!

det tog ju hundra år, men i lördagskväll såg vi äntligen pingvinresan. den var grym! fast jag tyckte att det var lite jobbigt att den var så sorglig. de hade det ju så himla svårt. kallt och jävligt och alla stora äckliga fåglar som kom och tog pingvinungarna. det var hemskt och därför kunde jag inte njuta fullt ut när de hade det bra och var söta. men jag vill se den igen. snart. jag vill dessutom se me and you and everyone we know igen. ni som inte har sett den borde verkligen se den. den är riktigt bra.

idag beställde jag och anders två exemplar av most valuable players skiva. det är häftigt. det är ju hugos band, han som gick i min pressvetarklass och som vi brukar hänga med. dom är bra också, dessutom. ni kanske har hört hiten "stockholm doesn't belong to me", den är skön. om inte: köp! (eller ladda ner, men det känns lite oschysst mot hugo att uppmana er att ladda ner, men det är okej för mig, sådärja) det är han som sjunger, för övrigt.

oj det var värst vad mycket tips det blev i ett och samma inlägg.

3 Comments:

Blogger a.larm said...

hej, vi kanske får våra skivor imorgon! :)

27 februari, 2006 23:21  
Blogger a.larm said...

och så blev det ju också!

28 februari, 2006 15:18  
Blogger erica said...

woho, mvg till dotshop.se!

28 februari, 2006 19:32  

Skicka en kommentar

<< Home