måndag, mars 13, 2006

ögonläkarbesök


det börjar kännas nu att han har varit borta ett tag. jag tycker att det är dags för honom att komma hem. och det gör han ju imorgon, förhoppningsvis. om inte sj lyckas försena honom med 20 timmar. idag var jag hos ögonläkaren och han sa att jag inte hade fått 100% bra syn på det vänstra ögat efter operationen. det visste jag ju. jag kommer säkert få göra en till operationjävel, men jag vill inte! men han påstod att det fortfarande kan bli bättre och att jag skulle vänta tills det har gått nästan ett år. om det var likadant då så kan jag få göra en till operation (gratis då förstås). störigt! jag vill inte lägga mig i den där operationsgrejen igen. det var läskigt. bläääää.

idag har jag lyckats börja bli sjuk också. jag vaknade med ont i halsen och det sitter kvar. dessutom är jag dödligt trött men jag måste plugga spanska... jag somnade i soffan förut med böckerna på magen. fan, jag har ju prov på onsdag och imorgon är det fullt upp. dessutom kommer ju anders hem. jaja, nu ska jag försöka plugga... eller.. öh.. se på tv.