tisdag, mars 28, 2006

inför tentan

jodu, imorgon är det tenta kl 08.00. jag ska ta bussen kl 07.30. jag kommer vara dödstrött. och som om det inte vore nog så måste jag hem direkt efter och plugga spanska. uhhhhh! men sen då jävlar ska jag inte göra nånting skolaktigt på flera dagar. vi ska åka till gbg och gå på spelning och hela grejen. hoppas det blir roligt, trots att jag inte riktigt gillar bandet. det blir det nog, hoppas det är lika vårigt i gbg som det är här. det är helt snöfritt nu. det gör mig lycklig.

2 Comments:

Blogger Bellarmin said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

31 mars, 2006 21:01  
Blogger Bellarmin said...

Ang. den ensamme bio besökaren så håller jag helt med dig, samtidigt som man skulle vilja vara den personen som inte skulle höja ett ögonbryn av att gå själv hade man nog dessvärre stannat hemma eller gått dit med skam skrivet i pannan, det är ledsamt.

hoppas ni får det trevligt i göteborg, världens största och vackraste hamnstad på Sveriges västkust.

31 mars, 2006 21:01  

Skicka en kommentar

<< Home