tisdag, mars 07, 2006

jag vill ha sommar nu nu nu



nu tycker jag att det är nog med vintern. den är inte bra för mig, jag är inte gjord för sånt här. jag hatar kyla, jag hatar att frysa för att jag gör det varje dag. jag vill ha sommar och barfota fötter med linnen och gröna gräsmattor. jag vill ha vita märken efter bikinin och flagna på näsan, allt det där. helst nu nu nu. vintern påverkar mig negativt. och jag är trött på det. det är mars... kom igen nu.

idag började vi med ett projekt på psykologin. vi fick som uppgift att göra ett experiment över något vardagsproblem. vi valde problemet med att man aldrig kan minnas vad folk heter, vad de säger när de presenterar sig. jag är helt sämst på sånt. jag vet inte ens vad dom i min grupp heter, det är lite skämmigt.

ikväll är det desperate housewives, men anders påstår att han skall se på fotboll hos elias istället. det är konstigt att påstå. så, om det är någon annan som känner sig sugen på att avnjuta lite desperate med mig så är det bara att komma förbi... nej just ja, alla är ju minst 100 mil bort. jag ska i och för sig ringa joanna, vi kanske kan titta med varandra i luren.

snart ska jag gå och laga kyckling/quorn i currysås. det ska bli gott.