lördag, mars 18, 2006

lördagkväll

idag har anders varit på thåström- spelning och jag har sett på melodifestivalen med sanna (hon var i telefonen, såklart). undra vem som hade roligast. eller jag hade i och för sig roligt, eftersom jag mest pratade i telefonen. men carola vann ju såklart, som om någon nånsin hade trott något annat. innan spelningen drack anders (nästan en hel) flaska vin (själv) så jag blev lite orolig för att han skulle ragga upp nåt slitet thåström- fan, men efteråt ringde han mig så det verkar inte ha skett. efter det gick vi på citylivs och handlade ramlösa. nu ska jag vi se på anders & måns, för det var inte särskilt roligt att spela kort. vi spelade tjuv (jag vann överlägset), men jag blev mest bara sugen på att spela president, som det så fint heter numera. eller det där polska, som linnea lärde oss i sexan, som anders säger heter euchere. men då måste man vara fler än två. eller tecknet!! det är ju hur kungligt som helst. åh, nu vill jag spela tecknet. fan, om sanna ändå kunde komma hit så skulle vi kunna spela allihopa och snacka skit hela natten.