söndag, mars 19, 2006

pulp - babies

näe, våren verkar aldrig komma. jag har suttit och tittat på studentkort istället. du ser ett smakprov från sannas här ovan. det ser så himla... härligt ut. glatt. här nere i skåne är det inte sådär jätteglatt idag, åtminstone inte ute. det är ju grått, såklart. men jag försöker lätta upp vintern här inne i alla fall med lasse lindh - svenska hjärtan. den låten är bara så trallvänlig och somrig så att man blir tokig.

idag ska vi åka ut till barsebäck och tvätta. mamma undrade om tvättmaskinen här var trasig, det är den ju inte men det är så jobbigt att tvätta här. man måste springa så mycket fram och tillbaka och krångla. jaja. i barsebäck måste vi dessutom plugga. läsa läsa läsa läsa läsa. fyfan vad jag är trött på det just nu. men igår storstädade vi hela lägenheten i alla fall så nu skiner den och luktar blommor, typ.

eller okej, det är mongo och bilden vill inte laddas upp. sen kanske. jag orkar inte joxa, så ni kan ju helt enkelt bara föreställa er den så länge.

nu ska jag packa ihop mina saker.