måndag, mars 27, 2006

SOOOOOL

AWWWWW, jag längtar tills den 16:e juni! då åker vi lisa och jag. det blev inte barcelona, men det känns fint ändå. sol och bad är det jag har längtat till i flera år. dessutom har jag kanske lyckats få med mig anders till italien. åhhh, det blir världens bästa sommar!

från en så glad sak till en mindre glad dag. det har varit grått och regnigt och dimmigt hela dagen. helt värdelöst. dessutom har jag pluggat konstant sen jag vaknade. så nu orkar jag inte mer. men jag har nog kommit en bit i alla fall... tentan är på onsdag. men en glad sak idag var att jag typ lagade världens godaste kyckling i currysås. dessutom har det flyttat hit två ankor till vattenpölen utanför huset.

ohhh nu måste jag se slutet av vänner

ps. jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE köpa kläder nu innan jag blir tokig, sist jag köpte kläder var typ förra sommaren. jag kanske ska börja med att köpa det här linnet från tjallamalla: