lördag, mars 04, 2006

världens bästa dag


idag är det soligt och det betyder att jag är glad (trots snön). igår åt jag kött med jakob, medan anders och elias åt sitt låtsaskött. det var gott men störigt att höra en massa vegetariantjat. sen spelade de risk, jag såg på, för spelet gick ut på att "erövra" länder. det låter ju verkligen enormt tråkigt. sen gick göteborgarna ut och jag och anders åkte hem och sov, så roliga som vi är, eftersom han skulle på träning imorse. nu ska vi åka till malmö och kolla på nåt slags karatemästerskap, men först måste vi äta nåt för jag håller på att hungra ihjäl.

de senaste dagarna har jag tänkt väldigt mycket på alla dom som jag liksom tappat, som försvunnit. det är så jäkla trist. jag har nästan inga kompisar kvar i lund nuförtiden, det är ju verkligen helt sämst. saknar cicci väldigt mycket. även martin och gänget. vi hade ju så roligt tillsammans. till martins ära lägger jag upp en bild på honom när han flyger.

nu säger anders att det här kommer bli världens bästa dag så jag tror jag måste skynda mig härifrån och börja dagen

1 Comments:

Blogger Jo said...

hej rävsi! nu har jag äntligen sportlov, så ring mig vilken dag som helst. puss!

06 mars, 2006 00:21  

Skicka en kommentar

<< Home