tisdag, augusti 08, 2006

jag behöver ha roligt annars blir jag knäpp

det är deppigt här i skåneland. jag vill härifrån, jag vill till sthlm. jag vill i alla fall ifrån tetra pak. och så vill jag ifrån all ensamhet. men så fort man försöker så känns det bara ännu värre. jag & sundsvall passar inte ihop längre, våra liv är helt olika världar och här sitter jag som en tråkig gammal kärring och klagar. jag måste resa. jag bara måste måste måste resa för snart får jag panik och blir tokig och galen. och allt tänkande gör mig konstig och alla tankar gör mig förvirrad. ibland är det så svårt att ta livet på allvar.

1 Comments:

Blogger Jo said...

ja det känns lite som att nu är det min tur, och jäklar nu vill jag ta revanch, och nu är jag singel och själv och vill bara ha det så. så ja, allt händer, samtidigt som det är mycket som inte händer. för mycket som saknas fortfarande också. och du är en av de största bitarna som saknas och jag behöver dig sjukt mycket jag med.

09 augusti, 2006 20:48  

Skicka en kommentar

<< Home