måndag, oktober 30, 2006

if you're brave enough you'll just let it happen

Jag har fortfarande punka. Jag vet fan inte hur man lagar det. Den lär ju bli stående för snart latar jag mig väl på tunnelbanor istället. Hoppas. Det är lite ensamt här nere, det känns som att det var 100 år sedan du var här Sanna. Och Joanna, när kommer du egentligen? Snart flyttar jag härifrån. Det är väl lika bra. Jag ska börja prenumerera på en rese- tidning för att stilla eller stimulera min abstinens. Jag kvävs när jag tänker på att resa. Det finns nog inget jag vill göra mer just nu än att resa. Varför har alla andra jag känner andra planer? Varför vill alla andra göra massa andra tråkiga saker när resa är det enda jag vill? Fan att man ska vara så feg jämt. Jag önskar att jag kommer träffa en jättesnäll människa imorgon som kommer bli som min nya bästis och som vill resa till samma ställen som jag och så gör vi det. Så har vi något att se fram emot tillsammans. Imorgon alltså, då ska jag träffa henne.

Nu ska jag äta laxlasagne. Nästa gång ni ser mig är jag tjock.

I have learnt how it goes
what you wait for never shows
and what you least wanted
holds you down like a stone
just like a stone
patrick wolf - pigeon song

2 Comments:

Blogger Jo said...

Kom ihåg att du ska ringa mig när du är hemma hos mor och far!

30 oktober, 2006 20:19  
Blogger Cecilia said...

du är kul:) jag har hittat konsums chokladhylla i minneberg nu och här hemma hos mamma&pappa är det ju kört att vara hälsosam.så du är inte ensam, nästa gång vi ses är jag också tjock. det är lajbans på tidningen, men djävul vad trött man blir.jag följer mest med..men har lyckats ta foto på en gammal tant med en spinnrock (?), göra enkät, en intervju (håller på), bildnotis m.m. Hoppas du hittar den där tjejen! men glöm inte bort mig helt....hörru!

01 november, 2006 15:44  

Skicka en kommentar

<< Home