onsdag, oktober 11, 2006

livet

Ja, nu har jag ingen aning om vad jag ska göra efter jul. Ingen aning. Jag var ju svinsugen på shtlm men så sket det sig och nu känns det så svårt. Kan ingen bara fixa nåt åt mig? Bestämma? Jag trivs inte här längre men jag orkar inte engagera mig, planera eller GÖRA något åt mitt liv heller. Fan. Jag vill bara resa, det är faktiskt det enda jag vill göra sådär jättemycket. Jag vill åka till massvis med ställen, jag vill se något, uppleva något, jag får panik på att bara sitta i det här landet och gå mellan sängen och Tetra Pak hela dagarna. Men jag vill inte åka själv, jag vill dela det med någon, jag vill kunna uppleva allt med någon. Men vem? Vill du följa med? Snälla, jag dör här hemma. Ska jag åka själv? Jag vågar inte. Jag är för feg och skulle det verkligen vara roligt? Jag blir stressad, alla har redan rest alla sina resor, sett hela världen och redan bestämt sig för vad de ska göra med sitt liv. Jag vill också, jag måste snart. Faaaaan, stresspressskit.

Dessutom har jag fått punka.