torsdag, november 23, 2006

Pannkakstorsdag

Jag säger som Joanna: imorgon måste jag få lön. Då ska jag fira med att köpa en chokladpralin på Ahlgrens. Sen på kvällen ska jag pliktskyldigt gå på fest med några från jobbet. Hur kul kan det vara att hänga med Benita en fredagkväll? Men det är ju inte bara hon såklart. Men ändå. Jag är inte sugen. Men jag har redan handlat öl och en Xider X-mas med glitter i så nånting måste jag ju göra med dom.
Jag och Anders har köpt vårat första gemensamma tv- spel. Vad romantiskt va! Så det är väl vad jag ska göra resten av livet här i skåne tills jag kommer härifrån... åhh jag börjar få lite panik, kan jag erkänna. HUR FAN SKA JAG FÅ TAG I EN LÄGENHETSJÄVEL OCH ETT JOBB? Och vart ska vi göra av alla möblerna om vi säger upp den här lägenheten? Ställa dom i mammas och pappas trädgård? Antagligen inte populärt. Orka tänka? Nä. Jag ska spela tv- spel istället. Hej!

1 Comments:

Blogger Jo said...

Hej rävsi! Jag fick min lön idag(!) fick du din? Såg du Idol? Jag är in lööv. Erik. Mm!

24 november, 2006 21:39  

Skicka en kommentar

<< Home