tisdag, december 19, 2006

Idag har det varit mycket att göra. Jobb, stan, kollat när anders graderat, middag på stan. Jag är helt slut. Måste lägga mig i sängen snart. Och kanske drömma en skvätt. Det är sista veckan innan ledigheten och det känns som att den går med snigelfart. Hela hösten bara svischade förbi, men nu går det segare än segast. Den här veckan är jag dessutom i salladen med America och hon är en sån person som man helst inte vill vara ensam med i flera dagar. Hon är SÅ MYCKET. Hon pratar, pratar, pratar om sig själv. Och hon har alltid rätt. Jag gillar henne egentligen, men just nu är hon bara för mycket. Hon behandlar mig som om jag vore nån jävla praoelev. Hon inspekterar vad jag gör hela tiden, ifrågasätter. Men hallå, jag har varit här ett halvår, jag kan det här. Hur kan man misslyckas med att göra sallad? Låt mig vara. Sjukt irriterande. Och jag vet att jag låter henne göra det också, men jag orkar bara inte tjafsa. Jag låter henne hålla på och sen är det över. Hon kan väl få känna sig duktig då om det är vad hon vill. Jag förstår ju att hon fortfarande har det svårt eftersom hennes dotter tog livet av sig för typ två år sedan. Uh.

Nu ska jag dricka världens största glas med vatten sen ska jag lägga mig i sängen och läsa vagabond. Mmm, härliga tider.
Ps. Okej cp att det inte går att ändra till större text här nere. Yes.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej lillens lilla korv..!

PUSS!

20 december, 2006 10:32  
Anonymous Anonym said...

shit.jan stenmark alltså, han är ju toppen!
/Cicci

20 december, 2006 16:31  

Skicka en kommentar

<< Home