måndag, januari 15, 2007

Arbetslös

Jag är arbetslös men jag tror aldrig att jag har haft såhär mycket att göra. Den här veckan är som ett skämt. Idag ska jag på ögonoperation (igen), vilket innebär att jag kommer vara nervös och må illa. Det innebär också att jag ska tillbaka dit på återbesök imorgon och på fredag. Dessutom innebär det en jävulsk försiktighet med ögonen efteråt och tusen ögondroppar varje timme. Hela veckan. Därefter ska jag upp på blixtvisit i Sundsvall på onsdagen. Anställningsintervju. Vilket också innebär en massa nervositet och eventuellt illamående. Direkt efteråt åker jag tillbaka till skåneland eftersom jag måste hem och flytta. För OM jag får jobbet så måste jag åka upp igen på söndag, vilket innebär att jag måste ha flyttat bort ALLA mina saker ur lägenheten. Här emellan alla sakerna ska jag & Anders dessutom boka/betala vår resa. Den saken är ju såklart sjukt rolig, men grejen är att man inför den måste planera så sjukt mycket. Dessutom försvinner en hel förmögenhet från kontot, vilket alltid är lite stressande. Så. Allt det skall göras den här veckan och jag är helt upptrissad. Hjärnan går på högvarv. Jag har till och med blivit tvungen att göra lappar där jag skrivit ner allt jag ska göra och hur det ska gå till, för annars kokar min hjärna över. Inte trodde jag att det skulle vara såhär ansträngande att vara arbetslös.