onsdag, februari 14, 2007

Alla hjärtans dag

Nu har jag tagit ungefär 100 samtal i kundtjänst, är typ 2000 år från att kunna allt. Happ. Det är alla hjärtans dag och jag har suttit kvar på jobbet i 50 minuter. Nörd eller? Nej, så hemskt är det inte. Men jag ska träffa Joanna kl 18 och har verkligen inget att göra fram tills dess. Vi ska äta wok från blå kiosken. Jag är SÅ hungrig. Sen ska jag träffa Anders. Vi kanske ska gå på bio, jag ska vara snäll och gå på En natt på museet eller vad den heter. Kanske. Annars kanske vi ska gå och se på Sundsvalls Hockey. Det var nog nästan 15 år sedan jag såg en Sundsvall Hockey match senast. Gamla tider. Har hängt där alldeles för mycket för att det skulle vara roligt. Blir det inte bio eller hockey så kanske det blir hyrfilm. Eller så blir det ingenting, vi får väl se. Just nu är jag så hungrig så jag knappt kan tänka. Måste gå härifrån snart, folk lär ju tro att jag är helt knäpp som sitter kvar så länge..