fredag, februari 09, 2007

Snart helg

Åh herregud, det är slut på internet. Jag har varit på alla sidor i hela världen. Vad gör man? Vi har inte gjort nånting på hela dagen. Eller jo, de första 25 minuterna imorse hade vi prov. Sen dess har vi inte gjort nånting. Jag blev godkänd, woho! Det var tydligen många som inte blev det, så jag blev rätt nöjd. I alla fall, sen dess har vi bara surfat. Vissa har fått prova på att ta samtal men nu verkar vi ha lagt ner allting. Alla vill gå hem, inklusive våra "lärare". Men vi får inte, för vi får ju betalt. Oh my god. Inte för att jag har något att göra när jag slutar. Men det känns ju mer nödvändigt att inte göra något speciellt på stan eller hemma än att sitta här. I helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Alla är som vanligt upptagna med sitt. Jag vet att jag kan hänga hos Anders men han får besök av sin syrra och det hela känns lite familjärt. Dessutom är jag inte så mycket för att spela sällskapsspel. Gud ingen aning. Får väl köpa mig en fet chokladkaka och två påsar chips och sätta mig framför tvn hos mormor.

Nu ska det joxas med datorn.