fredag, mars 09, 2007

Fredag

Nu är det helg, åhh äntligen helg. Den här veckan har varit dryg. Har tyckt att det varit jobbigt på jobbet. Känns som att jag varit här dygnet runt. Men nu är det alltså äntligen äntligen helg. Bara jag slutar nångång. Slutar om 25 minuter. Då ska jag åka hem och lägga mig i soffan. Det ska bli SÅ skönt. Imorgon ska jag gå på stan och kanske köpa ett par tights, åh i love mjuka kläder.

Idag var jag på vårdcentralen och tog en spruta. Det var inte alls så farligt som jag kom ihåg det. Inte för att jag nånsin varit så himla rädd för sprutor, men jag har ändå tyckt att det varit jobbigt. Men sprutan idag var ju som ingenting. Ett litet stick bara. Känns lite skumt i armen, men inget märkvärdigt. Men det kanske inte är så konstigt eftersom dom faktiskt sprutat in lite Hepatit A. Om några dagar ska jag dessutom ta ett drickvaccin. Skumt. Undra hur det smakar.

Nä, nu ska jag börja knyta skorna. Dom tar sin lilla tid. Som tur är är det ingen som ringer nu. I love när dom inte ringer, eller när dom ringer och vill enkla saker som att typ få MMS- inställningar. Eller multimediameddelande som min kära Cicci säger. Hon fyllde förresten år igår, jag hoppas att hon hade världens bästa födelsedag, det är hon värd.