fredag, mars 30, 2007

Hejdå Sundsvall

Nu är det inte långt kvar. Jag lämnar norrland ikväll, exakt 23.59. Det känns fint. Jag längtar så jag spricker ner till skåne. Där är det nästan sommar. Jag längtar efter Emmie, och det vet ni redan eftersom jag skriver det jämt. Men hon är ju min lilla söthund. Jag ska jobba till 22.30 ikväll, det är surt. Speciellt eftersom Sanna slutar kl 18. Vad ska jag göra här sen? Säkert bara miffon kvar. Jag känner dom ju inte. Jaja, jag har i alla fall en coffee house- sallad att glädja mig med. Men problemet är att jag redan är hungrig men har inte lunch/middag förrän 18- nångång. Nu är min rast slut, då kläcker Nina och Sanna ur sig att de har rast nu. Bra! Men jag kan ta det ganska lugnt idag, för det är ju min sista dag.

Det här är nog sista gången på ett tag som jag skriver här. Kommer att skriva i resedagboken istället, så ni kommer få såna där fina mail när jag uppdaterar där. Ja... Vi ses i sommar!