onsdag, juni 20, 2007

Haha, rävsi, titta vad jag hittade i mina gömmor!

"vi ska inte äta kött vi ska äta åoubörrdjin"
"ja, du kan ju köpa en kojv" "
"- hej vad gör du? - jag sprayar plåster"
"gud han är ju fan inte frisk"
"vad heter den där i sagan om ringen när han inte heter smigol, golschum?"
"du luktar gott i munnen"
"halå salut (gollum) hajduk"
"hörde du bomben inatt, det var jag som tände på den"
"jag är lite smått full"
”det här är fan det bästa smset jag skrivit till dig. drrrr arrrgh (jobbar med händerna) för jag var sjuk och blev nerpepprad”
"hej, en mellan cola och en muff"
"kolla inte på räven där"
"jag tänker FAN inte gå på någon jävla byvandring"
"vet du vad kissboven i smurfarna heter? gargamel"
"jag sniffar sprayplåster"
"jag ska rädda en kvinna i nöd"
" - hej marc vi har diktkväll, vill du komma? - nej jag ska på match, vem är det? - äh det var inget"
"ÖÖÖÖPPNA, JAG HAR RAKLÖDDER I HELA ANSIKTET"
"du kan fan inte parkera där jävla kärring, du kommer fan få hjärtattack när du ska bära kassarna till bilen"
"- förresten, bra parkerat kärring. - ja, snyggt kört snyggging"
"kalleboj"
"erica vill du runka? för joanna har mens"
"sesam öppna dig, och så sjunker den in"
"jag brukar lämna ränder i sängen"
"erica kunde inte komma för hon har diarré"
"kom och hyr hos mcrene"
"lovejoy.. nej jag menar popeye"
"lillen spara den där meningen, tryck på ctrl + s"
"vi stryker ett streck över allting. förutom programmet för det var ganska roligt".
"spring, frallan, spring!! vildråttan är efter dig!"

1 Comments:

Blogger Jo said...

HAHA. Bästa ever! Det var tider! Vildråtta!

24 juni, 2007 03:30  

Skicka en kommentar

<< Home