söndag, juli 01, 2007

Jag vill ha Trits!

Åååå, jag går snart sönder för att jag är så himla sugen på Trits (världens godaste glass som bara finns i Costa Rica). Jag blev så sugen att jag sökte runt på google och gissa vad jag hittade. Typ 20 stycken forum där olika folk med olika nationaliteter (men alla surfare) hade skrivit om den himmelska glassen Trits. Det var till och med en amerikan (vad annars) som hade haft sitt bröllop i Costa Rica och hade köpt in Trits så att det räckte till alla gästerna utifall att de skulle bli sugna. OMG, om jag gifter mig någon gång ska jag också ha så. Trits till alla.




Dessutom hittade jag ett ställe där man kan beställa diverse matvaror och däribland TRITS!!! Frågan är bara om dom kör hem det ända till Sverige...

http://www.expressmart.net/online.market/index.php?target=products&product_id=26227