onsdag, september 05, 2007

Kristofer Åström - Yeah, oh thats nice

Jag blir helt tagen varje gång. Varje gång. Den här låten alltså... jag tror att det är den bästa som finns i hela världen. Den liksom... känns. Långt där inne.

Kristofer Åström - Yeah, oh thats nice

How about tomorrow
How about we share the day
How about tonight
at some safe place

How come it happened
How come I couldn't see
How come I'm not to you
what I could be

Say you're not a dream
Tell me you're my victory
The rain is fighting my windows
wants to get in

If I could heal you
If I could promise you
Everything will be fine
You know I would



Den här killen är ju inte heller fy skam.















Jag säger bara:
La Cienga just smiled
When the stars go blue
Harder now that its over


Kanske världens bästa låtar.

2 Comments:

Blogger a.larm said...

Njae.

05 september, 2007 23:56  
Blogger a.larm said...

Explosions in the Sky - Your Hand in Mine

När ska vi ses älskling? Jag orkar inte sitta ovanför polcirkeln längre utan din mjuka kind att pussa på.

Jag har ju glömt att skicka Maserati-skivan till dig, den kanske kommer på posten strax.

Jag saknar dig, puss&kram

05 september, 2007 23:59  

Skicka en kommentar

<< Home