fredag, augusti 08, 2008

Tänk att få betalt för att sitta här och skriva strunt. Ibland har man det bra. Jag och Angelica sitter i receptionen och det ilar i min lagade tand. Ska det kännas så? Eller har han gjort nåt fel? Jag vet inte men nu behöver jag inte gå tillbaka dit på ett och ett halvt år i alla fall. Bedövningen börjar släppa och min kind återgår till sin normala storlek. Tack och lov blev mungipan aldrig så hängig som Sannas var en gång när vi båda jobbade på Telenor. Haha jag skrattar högt. Och när Joanna kom och plingade på mig på falken och hade som en stor potatis i halsen. Det är nog en av de roligaste händelserna i mitt liv. Eller när Rex började vråla under sängen mitt i natten.

Trots, eller kanske på grund av, återkomsten till jobbet efter sommaren så har det faktiskt blivit en ganska bra vecka. Jag och Anders har köpt en stor fin och platt tv. Dessutom ska han få se bandet vi inte nämner för att det gör ont i huvudet ikväll. Och jag och Lisa ska ha en helhelg ute på ön. Ikväll blir det först after-work middag och sedan några after-work öl på Underbara Bar med Cicci och Lo. Sedan åker vi hem till Hotell Erica och ser på Sex and the city-boxen. Imorgon blir det en riktig utgång. Det var inte igår. Jag ska fan dricka en drink. Nej! Jag ska fan tvinga min personliga bartender Lisa att göra en drink till mig. Ännu bättre.

Nej nu är det dags för kaffe och kladdkaka eftersom det är en som slutar. Hoppas att min stackars tand tillåter det.