onsdag, maj 26, 2010

Bonassola





Här ovanför kan ni se vad jag & Anders gillar allra bäst. Jag njuter så mycket av glassen att jag till och med blundar. Medan Anders sitter ute och väntar på vågor. Idag kom det tyvärr inga vågor så vi gick istället till Bonassola och badade. Det var det nästan outhärdligt varmt och vi har i princip bestämt oss för att skaffa ett parasoll. Vi har i princip också bestämt oss för att vi ska skjuta prick på måsarna på taket mittemot så att det blir tyst nångång. Fast igår såg vi att de har en liten måsunge där som tittar upp ibland, alldeles grå och dunig, så nu vet jag inte riktigt hur vi ska göra.

Nu är det dags för matlagning för mig. Anders har som vanligt sprungit ner till havet för att titta om det kommit bättre vågor.

Förresten, här nedanför kan ni få se boven i dramat. Eller snarare en av dem...