torsdag, maj 27, 2010

Cressi och jag

Vi fick äntligen ändan ur vagnen och köpte oss varsin mask. Jag valde den feminina varianten med en rosa touch. Sen gick vi ner till havet och provade. Tänk att fiskarna bor där under och att de simmar runt precis vid strandkanten utan att man fattar det. Jag gillar fiskar. De verkar ha ett skönt liv. Simma runt, med GRYM bouyancy, och småäta och titta på främlingar som tittar på dem. Vaggas runt med vågorna.

För övrigt har vi inte ätit någon glass idag. Och för övrigt så har GB gjort sin godaste glass nånsin, Magnum Gold. Prova den ni som inte har det! Cicci, den smakar som den där ljusa pralinen på Ahlgrens i Lund. Himmelsk!

Nu måste jag gå och plåstra om Anders huvud för trehundrafemtionde gången (taket är väldigt lågt på vissa ställen i vår lägenhet, t.ex. över dörren mellan köket och vardagsrummet)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, jag vet!:) Fick en tår i ögonvrån när jag kände smaken. Så rätt med salt!
Ha de gött bland firrarna.

/C

27 maj, 2010 22:01  

Skicka en kommentar

<< Home