fredag, maj 28, 2010

En glimt av framtiden




Någon som vet var jag kan köpa en sådan hjälm till Anders? Hans huvud har slagit i taket så många gånger nu att jag är rädd att han snart inte har några hjärnceller kvar.

Jag fick mina kontrolluppgifter från studera igår. Där stod det att jag var med i urvalsgrupp BI på alla sökta program. Jag mailade deras "kundtjänst" och frågade om jag inte borde stå med i ytterligare en urvalsgrupp på det programmet som jag har skickat in ett arbetsprov till. Hjälpsamma Sara Svensson svarade:

"Hej!

Kontakta Malmö högskola för information om separata prov för antagning.

Med vänlig hälsning
Sara Svensson
Antagningen"


Men snälla Sara... inte fan vet väl Malmö Högskola något om hur studeras hemsida är uppbyggd? Jag vill bara veta om sådant ska stå med där eller inte.

Eller?

Äh.

Nu ska vi äta lite pecorino som tröst. Min plan är att förtränga allt som har med framtida utbildning att göra och istället bara vara här. I Levanto. Tills Anders säger att vi måste packa väskorna och gå till tåget.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

"varen icke bekymrad för morgondagen ty morgondagen hava sina egna bekymmer, var dag har nog av sin plåga" /ankis

28 maj, 2010 22:56  
Anonymous Anonym said...

helt rätt! jag ska leva efter det hädanefter.

/e

29 maj, 2010 10:02  

Skicka en kommentar

<< Home