tisdag, juni 01, 2010

Återkommande dröm



Jag har en återkommande dröm som dyker upp lite nu och då. Det började när vi bodde i Pila. Jag drömmer att jag fortfarande går i gymnasiet och är på väg till skolan. Då inser jag att jag inte har något schema och att jag varken vet vilken tid vi börjar, vilken lektion det är eller vilken sal vi ska vara i. Jag skickar ett sms till Katja för jag vet att hon brukar ha koll och brukar vara snabb på att svara på sms. Det visar sig alltid att vi har något teoretiskt ämne som typ Naturvetenskap och salen är på tredje våningen inne på Hedbergska. När jag kommer dit är jag självklart försenad och har varken med mig böcker eller penna. Ibland finns det heller inte någon sittplats till mig.

Vad betyder det?

Och angående mitt riktiga liv så har det mest bara handlat om att fota min surfkille i vattnet. Jag har dock inte fått in dem i datorn än, men ni ska få se en vacker dag. Nu måste jag gå till spisen för Anders kommer hem om en kvart och då lovade jag visst att maten skulle stå på bordet.