onsdag, februari 09, 2011

Våren är här





Idag är våren här. Nästan 10 grader varmt som ni kan se. Och jag sitter inne och pluggar på nästa tenta. Känns hopplöst. För ena delen är en fortsättning på den förra delen som jag fortfarande inte har klarat. Åhh... jag blir förbannad bara jag tänker på det. Jag har aldrig missat en tenta i hela mitt liv och plötsligt klarar jag varken originaltentan eller omtentan. Och ungefär så känner väl halva min klass (den halvan som inte hade turen att gissa rätt). Skitskäggtomte. Varför är han överhuvudtaget på vår skola när han är PENSIONÄR?! Han vill ju bara jävlas. Varför kan han inte skaffa sig ett pensionärsliv med bridge och boule och allt vad det heter? Det här är en av anledningarna till att jag inte gillar gamlingar.

Jag fick en förfrågan om att lägga upp bilder på vår lägenhet. Ni får nöja er med Anders konstverk som vi har i hallen. För jag vill ju att ni ska komma hit och hälsa på allihopa! För om jag inte lägger upp bilder kanske er nyfikenhet är lite större och därmed kanske ni kommer och hälsar på oss liiite tidigare... eller?


1 Comments:

Anonymous Jo said...

Det är någon slags myskänsla över din blogg, gillar att komma in här och bara mysa hohoho. Skulle så gärna vilja komma och hälsa på men vet inte när och hur, men jag hoppas vi ses snart rävsi! Puss!

17 februari, 2011 20:40  

Skicka en kommentar

<< Home